Nekad otmjenost i elegancija – danas zapostavljen u vremenu i prostoru. Akvarel nije bio u nastavnom procesu, on je nastajao iz ljubavi – u intimi doma – bez pretenzija da bude umjetnichko djelo, u dokolici. Ipak akvarel je dio opshte istorije umjetnosti.
Ova izlozhba gospodje Zarife Velic' pojavljuje se kao iznenadjenje i ne izlazi iz konteksta pomenutog. Ona pokazuje svu raskosh likovnog senzibiliteta i osobne imaginacije. Zarifa je ovladala tehnikom akvarela kao osnovnim preduvjetom. Nakon njene izlozhbe, uvjetno recheno vrlo modernog kolazha, u kojem je nagovijestila daljnje istrazhivanje – nepopustljivo prema samoj sebi.
Izborom motiva izvadjenih iz snova, te uspjeshnim prilagodjavanjem tehnologiji akvarela, izlozhba nam otvara svijet koji nigdje ne postoji ali daje iluziju stvarnog i neponovljivog kao da je to igra svjetlosti i zvuka, istovremeno zagonetno.
|